Reklamační řád
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s platnými zákonnými předpisy (Občasný zákoník pro fyzické osoby, Občanský zákoník pro právní osoby).
Na všechny výrobky se vztahuje záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak.
Postup při reklamaci :
1. Informujte nás o reklamaci telefonem nebo e-mailem na info@corallio.cz
2. Pošlete zboží na adresu Vysoká 3305/84, 466 02 Jablonec nad Nisou
3. Uveďte v zásilce důvod reklamace společně s údaji o původní objednávce (číslo objednávky, vaše jméno, kontakt a bankovní účet)
Vaši reklamaci vyřešíme co nejdříve, nejpozději pak do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení.
Nárok na reklamaci zaniká, pokud:
1. Výrobek byl poškozen během přepravy (zřetelné poškození výrobku nebo jeho obalu musí být řešeno okamžitě s přepravcem. Zákazník nemá povinnost takto poškozenou zásilku přebrat a musí o poškození neprodleně informovat prodejce).
2. Výrobek byl poškozen neodbornou manipulací nebo použit jinak, než je uvedeno v uživatelské příručce (pokud tato existuje).
3. Výrobek byl použit v takových podmínkách, které neodpovídají parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci výrobku (pokud tato existuje).
4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo použit jinak, než je uvedeno v dokumentaci výrobku (pokud tato existuje).